වට්ස්ඇප්

වට්ස්ඇප්

WhatsApp Messenger යනු නොමිලේ පණිවිඩ යැවීම සහ අන්තර්ජාලය හරහා කතා කල හැකි පහසුකම සලසන සේවාවකි. එය පරිශීලකයින්ට කෙටි පණිවිඩ සහ හඬ පණිවිඩ යැවීමට, වීඩියෝ ඇමතුම් ලබා ගැනීමට සහ රූප, ලේඛන, පරිශීලක ස්ථාන සහ වෙනත් අන්තර්ගතයන් බෙදා ගැනීමට ඉඩ දෙයි. කණ්ඩායම් කතාබස් සමඟ, ඔබට පුද්ගලයින් 256 ක් දක්වා එකවර පණිවිඩ, ඡායාරූප සහ වීඩියෝ බෙදා ගත හැකිය. ඔබගේ පණිවිඩ සහ ඇමතුම් ගුප්තකේතනය හරහා සුරක්ෂිත කරන බැවින් ඔබට සහ ඔබ සන්නිවේදනය කරන පුද්ගලයාට පමණක් ඒවා කියවීමට හෝ සවන් දිය හැකිය. එය පෙරනිමියෙන් සක්‍රිය කර ඇති අතර අක්‍රිය කළ නොහැක.

වට්ස්ඇප් හරහා ඇතිවිය හැකි ගැටළු මොනවාද?

WhatApp report abuse – Use the following link WhatsApp and check underReport issues to WhatsApp

  1. පුද්ගලික ඡායාරූප / වීඩියෝ හා නුසුදුසු අන්තර්ගතයන් හුවමාරු කර ගැනීම මාර්ගගත හිරිහැර කිරීම් වලට තුඩු දෙයි – දැනුවත් වන්න! වෙනත් අයෙකු ඔබගේ අවසරයකින් තොරව ඔබගේ ඡායාරූප / වීඩියෝ බෙදා ගනී දැයි සැලකිලිමත් වන්න.පින්තූරයක් බෙදාගත් පසු, එය දුටුවේ කවුද, එය බාගත කරන ලද්දේ හෝ බෙදාගත්තේ කවුදැයි ඔබට කිසි විටෙකත් සහතික විය නොහැක. ඊට අමතරව, වැරදි කෙනෙකු අතට පත්වූ පෞද්ගලික පින්තූර හිරිහැර කිරීම්වලට තුඩු දිය හැකිය. සමහර විට මෙම ඡායාරූප හෝ වීඩියෝ වට්ස්ඇප් කණ්ඩායම් අතර සංසරණය විය හැක.
  • සාක්ෂි ආරක්ෂා කර ගැනීම – හිරිහැර කරන්නා හඳුනාගෙන නඩු පැවරීම සඳහා මෙය ඉතා වැදගත් වේ. අපරාධකරුගේ දුරකථන අංකය සහිත ගිණුම හඳුනා ගත හැකි ඡායාරූපයක් ලබා ගන්න.
  • හිරිහැර කරන්නා හඳුනා ගැනීමට හැකි නම්, ඔහු හෝ ඇය සහ / හෝ දෙමාපියන් පොලිසිය හරහා සම්බන්ධ කරගන්න.
  • ලබා දී හැකි අවහිර කිරීමේ තාක්ෂණය භාවිතා කරන්න (එනම්, IM, විද්යුත් තැපෑල සහ සංවාද සඳහා පරිශීලකයා අවහිර කරන්න.)
  • බරපතල අවස්ථා වලදී, පොලිසියේ සහාය ලබා ගන්න (එනම්, ශාරීරික හානි තර්ජන, නොසන්සුන් හෝ නැවැත්වීමට නොහැකි වීම.)
  • ඔබට නීතිමය ක්‍රියාමාර්ග ගැනීමට අවශ්‍ය නම්, පැමිණිල්ල http://www.telligp.police.lk/index.php?option=com_complaint&view=complaint වෙත ඉදිරිපත් කරන්න. නැතහොත් dir.cid@police.lk වෙත විද්යුත් තැපෑලක් යවන්න. දුරකථනයෙන් සම්බන්ධ වීමට 0112 337 432 අමතන්න.
  1. සත්‍යාපනය කේත ගැටළු – සුපරීක්ෂාකාරී වන්න! නැතහොත් ඔබගේ ගිණුම සොරකම් කිරීමට ඔබ හැකර්වරුන්ට ඉඩ සලසයි

සත්‍යාපනය කේතය අනන්ය වන අතර ඔබ නව දුරකථන අංකයක් හෝ උපාංගයක් සත්‍යාපනය කරන සෑම අවස්ථාවකම වෙනස් වේ. ඔබගේ ගිණුමට ප්‍රවේශ වීමට හෝ සොරකම් කිරීමට හැකර්වරු මෙම අංගය භාවිතා කළ හැකිය.

සැබෑ සිදුවීමක්

නිමල් සිය එදිනෙදා කටයුතු සඳහා සාමාන්‍ය දුරකථනයක් භාවිතා කරයි. ඔහුට වට්ස්ඇප් ගිණුමක් නොමැති අතර ඔහු සමාජ මාධ්‍ය යෙදුම් ගැන දැනුවත් පුද්ගලයෙක් නොවේ. දිනක් ඔහුට නාඳුනන අංකයකින් ඇමතුමක් ලැබුණු අතර එම පුද්ගලයා නිමාල් වෙත කෙටි පණිවිඩයක් ලෙස ලැබුණු අංකයක් කියවන ලෙස ඉල්ලා සිටියේය. නිමල් පණිවිඩය පරීක්ෂා කරන විට එය ඉංග්‍රීසියෙන් වූ අතර ඔහුට කියවීමට හැකි වූයේ සංඛ්‍යා පමණි. ඔහු එම අංකය, නොදන්නා පුද්ගලයා සමඟ බෙදා ගත්තේය. මාසයකට පසු, ගැහැනු ළමයෙකුගේ අනවශ්‍ය පින්තූර කිහිපයක් වට්ස්ඇප් හරහා බෙදා ගැනීම සම්බන්ධයෙන් පොලිසිය ඔහුව අත්අඩංගුවට ගන්නා ලදී. මෙහිදී සිදුවූයේ නොදන්නා පුද්ගලයා ව්‍යාජ වට්ස්ඇප් ගිණුමක් නිර්මාණය කිරීම සඳහා නිමල්ගේ දුරකථන අංකය භාවිතා කර එම පින්තූර වට්ස්ඇප් කණ්ඩායම් වෙත මුදා හැරීමයි. පොලිස් නිලධාරියා දුරකථන අංකය අයත් පුද්ගලයා සොයා ගන්නා විට එය නිමල්ගේ නම යටතේ ලියාපදිංචි කර ඇත. නිමල් කළ එකම වැරැද්ද නම්, වට්ස්ඇප් විසින් එවන ලද සත්‍යාපන කේතය එම නො දන්නා පුද්ගලයා සමඟ බෙදා ගැනීමයි. එම සත්‍යාපන කේතය භාවිතා කරමින්, ඉහත පුද්ගලයා තම පුද්ගලික දුරකථනයෙන් වට්ස්ඇප් ගිණුමක් නිර්මාණය කර ඇති අතර එය නුසුදුසු අන්තර්ගතයන් බෙදා හැරීමට භාවිතා කරන ලදී.

මට කල හැක්කේ කුමක්ද?

ඔබේ මිතුරන්, සගයන් හෝ අන් කිසිවෙකු සමඟ ඔබේ වට්ස්ඇප් කෙටි පණිවිඩ සත්‍යාපන කේතය කිසි විටෙකත් බෙදා නොගන්න.

ඔබගේ ගිණුම අන් අයකු අතට පත්වී ඇති බව ඔබ විශ්වාස කරන්නේ නම්, මගේ ගිණුම හැක් හෝ සොරකම් කර ඇත්නම් මට කුමක් කළ හැකිද? අංශය බලන්න.

  1. පෞද්ගලිකත්ව අන්තරායන් – ප්‍රවේශම් වන්න! ඔබ ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු ලොව පුරා බෙදා ගන්නවා විය හැකිය. පසුව ඔබව අපහසුතාවයට පත් කල හැකි කිසිවක් කිසිවෙකු සමඟ බෙදා නොගන්න.

ඔබ වට්ස්ඇප් හි ඔබගේ තත්වය සහ වෙනත් තොරතුරු බෙදා ගන්නා විට ඔබ මූලිකවම ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු අන්තර්ජාලයේ පළ කරයි. එම තොරතුරු / තිර පටිගත කිරීම් / තත්වය මාර්ගගතව පළ වූ විට, එය තවදුරටත් පුද්ගලික නොවන අතර වැරදි පුද්ගලයන් අතට පත්වීමේ හැකියාවක් ඇත. ඔබ හැකි උපරිම ආරක්ෂක පියවරයන් ගෙන ඇතත්, ඔබේ මිතුරන්, සගයන් සහ ඔබ සන්නිවේදනය කරන සමාගම් සමහරක් ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු කාන්දු කල හැකිය. එමනිසා, ඔබ අන්තර්ජාලය හරහා බෙදාගන්නා දේ ගැන ඔබ ඉතා සැලකිලිමත් විය යුතුය, එසේ නොමැතිනම්, ඔබට අනතුරක් කිරීමට සයිබර් හිරිහැර කරන්නන් සහ අනන්යතා සොරුන්ට අවස්ථාව ලබා දීමක් සිදුවිය හැක.

මට කල හැක්කේ කුමක්ද?

ඔබගේ WhatsApp ගිණුමේ සැකසුම් සමාලෝචනය කර ආරක්ෂක සැකසුම් යෙදීම කෙරෙහි දැඩි අවධානයක් යොමු කරන්න. ඔබගේ රහස්‍යතා සැකසුම්, අවසන් වරට දුටු මොහොත, පැතිකඩ ඡායාරූප සහ / හෝ තත්වය සීමිත ප්‍රේරේක්ෂක පිරිසකට සකසන්න. වැඩි විස්තර සඳහා WhatsApp වඩාත් ආරක්ෂිත කරන්නේ කෙසේදැයි අංශය බලන්න.

පසුව ඔබව අපහසුතාවයට පත් කරන වීඩියෝ / ඡායාරූප ඇතුළු ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු බෙදා නොගන්න. ඔබගේ තත්වය ලෙස ඔබ පළ කරන දේ ගැන සැලකිලිමත් වන්න.

  1. අන් අය අතට පත්වූ ගිණුම් භාවිතා කිරීමේදී ඇතිවන කරදර. – ඔබ නොදන්නවා විය හැකියි. ඔබගේ මිතුරාගේ WhatsApp ගිණුම දැනටමත් අන් අයකු අතට පත්වී තිබීමට හැක.

ඔබගේ මිතුරා හෝ පවුලේ සාමාජික ගිණුම් ඔවුන්ගේ අනුදැනුමකින් තොරව අන් අයකු අතට පත්ව ඇත්නම්, ඔබ ඔබේ මිතුරාගේ ගිණුම සොරකම් කළ ආගන්තුකයෙකු සමඟ කතාබස් කරමින් සිටී. ඔබ ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු එම ආගන්තුකයා සමඟ බෙදා ගත්තේ නම් එය ඔබට වැඩි හානියක් කළ හැකිය.

මට කල හැක්කේ කුමක්ද?

ඔබගේ මිතුරාගේ / ඇයගේ වට්ස්ඇප් ගිණුමේ යම් හැසිරීමක් ගැන ඔබ සැක කරන්නේ නම්, ඔවුන් අමතා සහතික කර ගන්න. ඔබේ මිතුරාගේ ගිණුම වෙනත් අයකු අතට පත්වී ඇති නිසා ඔබ ආගන්තුකයෙකු සමඟ කතා කරමින් සිටියා විය හැකිය.

  1. අයාචිත තැපැල් හා වංචා (Spam and Scams) – සැක සහිත වන්න! ඔබ අනන්යතා සොරකම් හා අනිෂ්ට මෘදුකාංග සඳහා දොර විවර කරයි.

වංචා විවිධ ස්වරූපවලින් පැමිණේ. බොහෝ වංචා ප්‍රකාශයන් ප්‍රසිද්ධ සමාගමක නිල පණිවිඩ ලෙස වෙස් වලාගෙන සිටිය හැක.

මට කල හැක්කේ කුමක්ද?

ඔබ නොදන්නා අංකයකින් වට්ස්ඇප් පණිවිඩයක් ලැබුනේ නම්, එය වැරදීමකින් එවූ හෝ ව්‍යාජ එකක් ලෙස ඔබ සැලකිය යුතුය. පුද්ගලයා ඔබ දන්නා කෙනෙකු ලෙස පෙනේ නම්, වෙනත් ආකාරයකින් දෙවරක් පරීක්ෂා කරන්න. එසේ නොමැතිනම් එය ඔබට කරදරයක් ගෙනදිය හැකි පණිවිඩයක් ලෙස සලකන්න. මතක තබා ගන්න, වට්ස්ඇප් යනු ඔබව සම්බන්ධ කර ගත හැකි එක් ක්‍රමයක් පමණක් වන අතර, එම පුද්ගලයා දුරකථන ඇමතුමක් හෝ කෙටි පණිවුඩයක් මගින් ඔබ හා සම්බන්ධ විය හැකිය.

ඔබට පහත සඳහන් ලක්ෂණයන්ගෙන් යුත් පණිවිඩයක් ලැබුනේ නම්, එය අයාචිත තැපැල් හෝ හානිකර වීමට වැඩි ඉඩක් ඇත:

  • එවන්නා වට්ස්ඇප් ආයතනය සමඟ අනුබද්ධ කෙනෙකු ලෙස හඟවයි
  • දෙන ලද සබැඳියක් ක්ලික් කිරීමට හෝ පණිවිඩය තවකෙනෙකු වෙත යැවීමට ඔබට උපදෙස් දෙයි.
  • වට්ස්ඇප් ගිණුම අත්හිටුවීම වැනි පියවරගැනීම් වළක්වා ගැනීම සඳහා ඔබ පණිවිඩය තවකෙනෙකු වෙත යැවීමට අවශ්‍ය බව දන්වයි
  • වට්ස්ඇප් වෙතින් හෝ වෙනත් අයෙකුගෙන් ඔබට ත්‍යාගයක් ලැබී ඇති බව පවසයි
  • අක්ෂර වින්‍යාසය හෝ ව්‍යාකරණ වැරදි ඇතුළත් වේ
  • දෙනලද සබැඳියක් ක්ලික් කිරීමට ඔබෙන් ඉල්ලා සිටී
  • ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු (ක්‍රෙඩිට් කාඩ් සහ බැංකු ගිණුම් අංක, උපන් දිනය, මුරපද ආදිය) ඔබෙන් ඉල්ලා සිටී
  1. පණිවිඩයේ අන්තර්ගතයේ දක්වා ඇති උපදෙස් අනුව ඔබ පිළිතුරු යැවීමට හෝ ක්‍රියා නොකිරීමට වග බලා ගන්න. හොඳම දෙය නම් පණිවිඩය නොසලකා හැරීම සහ එවන්නාගේ අංකය අවහිර කිරීමයි. ව්‍යාජ ප්‍රවෘත්ති වලින් ප්‍රවේශම් වන්න! වට්ස්ඇප් හරහා ඔබට ලැබෙන සියලුම ප්‍රවෘත්ති / තොරතුරු නිවැරදි විය නොහැක.

ව්‍යාජ ප්‍රවෘත්ති සහ වැරදි තොරතුරු පැතිරවීමට ඉඩ දීම සම්බන්ධයෙන් වට්ස්ඇප් විවේචනයට ලක්විය. ඉලක්කගත ප්‍රේක්ෂකයින් වෙත අසත්‍ය ප්‍රවෘත්ති ප්‍රචාරය කිරීම සඳහා රාජ්‍ය අනුග්‍රහය ලත් කණ්ඩායම් වැනි අය වට්ස්ඇප් භාවිතා කරති. මෙම ව්‍යාජ තොරතුරු ව්‍යාපාර මගින් මහජන අදහස් හා ක්‍රියා මාර්ග කෙරෙහි මහජනයාට දරුණු බලපෑම් ඇති කළ හැකිය.

මට කල හැක්කේ කුමක්ද?

ඔබගේ සාමාජිකයෙක්වන වට්ස්ඇප් කණ්ඩායම් හරහා හෝ කතාබහ හරහා ලැබෙන පණිවිඩ වල ඇති යමක් විශ්වාස කිරීමට පෙර ප්‍රභවයේ විශ්වාසනීයත්වය සහ තොරතුරු විමර්ශනය කිරීමට ප්‍රවේශම් වන්න. නිල වෙබ් අඩවියක්, රජයේ ප්‍රවෘත්ති ද්වාරය වැනි විශ්වාස කළහැකි ප්‍රභවයන් සමඟ ප්‍රවෘත්ති නැවත පරීක්ෂා කරන්න.

  1. ඔබගේ පෞද්ගලිකත්වය ආරක්ෂා කරන්න – ඔබේ තොරතුරු දැකිය හැකි අය සීමා කරන්න

වට්ස්ඇප් විවෘත කරන්න, ඉහළ දකුණු කෙළවරේ දර්ශනය වන මෙනු බොත්තම තට්ටු කර සෙවුම් තීරුවෙන් පසුව අයිකනය තෝරන්න. settings → Account → Privacy වෙත යන්න

ඔබ අවසන් වරට වට්ස්ඇප් වෙත පිවිසි මොහොත, ගිණුම් ඡායාරූපය හෝ ඔබ වට්ස්ඇප් හි සජීවීව සිටීද යන්න සඳහා පහත විකල්ප සැකසිය හැකිය:

  • Everyone: ඔබ අවසන් වරට වට්ස්ඇප් වෙත පිවිසි මොහොත , ගිණුම් ඡායාරූපය හෝ ඔබ වට්ස්ඇප් හි සජීවීව සිටීද යන්න ඕනෑම වට්ස්ඇප් පරිශීලකයකුට දැනගත හැකිය.
  • My Contacts: ඔබ අවසන් වරට වට්ස්ඇප් වෙත පිවිසි මොහොත , ගිණුම් ඡායාරූපය හෝ ඔබ වට්ස්ඇප් හි සජීවීව සිටීද යන්න ඔබගේ ලිපින පොතේ ඇති අයට පමණක් දැනගත හැකිය.
  • Nobody: ඔබ අවසන් වරට වට්ස්ඇප් වෙත පිවිසි මොහොත , ගිණුම් ඡායාරූපය හෝ ඔබ වට්ස්ඇප් හි සජීවීව සිටීද යන්න කිසිවෙකුට ලබා ගත නොහැක.
  1. ආරක්ෂක දැනුම්දීම් සක්‍රිය කරන්න

නව දුරකථනයක් හෝ ලැප්ටොප් පරිගණකයක් පවතින කතාබහකට ප්‍රවේශ වන සෑම විටම දුරකථන දෙකම සඳහා නව ආරක්ෂක කේතයක් ජනනය වේ. ආරක්ෂක කේතය වෙනස් නම් වට්ස්ඇප් මගින් දැනුම් දෙයි. මේ ආකාරයෙන් ඔබට, පණිවිඩවලට ප්‍රවේශවීමේදී ගුප්තකේතන මගින් සපයා ඇති ආරක්ෂාව තහවුරු කරගත හැකිය.

ආරක්ෂක දැනුම්දීම් සක්‍රිය කිරීමට, WhatsApp → Settings → Account→ Security →Show security notifications වෙත ගොස් එය කොළ පාටට හරවන්න.

  1. ද්වි පියවර සත්යාපනය සක්‍රිය කර ඔබගේ PIN අංකය අමතක වූ විට නැවත සකසා ගැනීමට අවශ්‍ය වන ඊමේල් ලිපිනය ලබා දෙන්න.

වට්ස්ඇප් හි ද්වි පියවර සත්‍යාපනය සක්‍රිය කිරීමට, to Menu → Settings → Account → Two-step verification → Enable තෝරන්න

ඊළඟ තිරයේ, ඉලක්කම් හයක PIN එකක් ටයිප් කර, “Next,” ක්ලික් කරන්න, ඉන්පසු ඔබේ PIN එක තහවුරු කරන්න.

ඉන්පසු, ඔබට ඔබගේ PIN එක අමතක වුවහොත් එය නැවත සැකසීමට භාවිතා කිරීමට අවශ්‍ය ඊමේල් ලිපිනය ටයිප් කරන්න. (මෙය අත්‍යාවශ්‍ය නොවන සැකසුමකි. කෙසේ වෙතත්, ඔබගේ මුර පදය අමතක වුවහොත් ඔබගේ ගිණුමට නැවත පිවිසුම සකස් කර ගැනීම සඳහා විද්‍යුත් තැපෑල භාවිතා කිරීම නිර්දේශ කරනු ලැබේ.)

වැඩි විස්තර සඳහා පිවිසෙන්න, About two-step verification

එසේම , මුර කේතයක් නොමැතිව වට්ස්ඇප්හි ද්වි පියවර සත්යාපනය අක්‍රිය කළ හැකි බවද මතක තබා ගැනීම වැදගත්ය. එමනිසා, ඔබගේ දුරකථනය වැරදි පුද්ගලයකු අතට පත්වුවහොත් ඔබගේ ගිණුම අහිමි වීමේ අවදානම එලෙසම පවතී. ඔබගේ උපාංගය භාවිතයෙන් තොරව , ඔබගේ ගිණුම පැහැර ගැනීම වළක්වා ගැනීමට මෙම සැකසුම ප්‍රයෝජනවත් වේ

  1. ඇඟිලි සලකුණු හෝ මුහුණු හැඳුනුම් අගුල සක්‍රිය කරන්න

අතිරේක පියවරක් ලෙස, ඔබට ඔබේ වට්ස්ඇප් ගිණුම ජෛවමිතික (ඇඟිලි සලකුණු හෝ මුහුණු හැඳුනුම් ) අගුලක් යොදා ආරක්ෂා කර ගත හැකිය.

ඇඟිලි සලකුණු සක්‍රිය කිරීම සඳහා, ඔබගේ ඇන්ඩ්රොයිඩ් දුරකථනයේ, වට්ස්ඇප් විවෘත කර මෙනුවට ගොස් Settings → Account → Privacy වෙත යන්න. ලැයිස්තුවේ ඇති “Fingerprint Lock.” තෝරා “Unlock with Fingerprint” තෝරන්න. දැන්, ඔබගේ ඇඟිලි සලකුණ තහවුරු කිරීම සඳහා ඔබගේ උපාංගයේ ඇඟිලි සලකුණු සංවේදකය ස්පර්ශ කරන්න. සෑම පිවිසුමකින් පසු සත්‍යාපනය අවශ්‍ය වන කාලය තෝරා ගැනීමටද ඔබට හැකිය.

ඔබ අයිෆෝන් භාවිතා කරන්නෙකු නම්, ඔබට WhatsApp ආරක්ෂා කිරීමට ඇඟිලි සලකුණු ස්පර්ශ හෝ මුහුණු හැඳුනුම් (ඔබගේ උපාංගය අනුව) භාවිතා කළ හැකිය.
සක්‍රිය කිරීමට, WhatsApp විවෘත කර Settings → Account → Privacy → Screen Lock වෙත යන්න. “Require Face ID” හෝ “Require Touch ID” තෝරන්න. විශේෂාංගය සක්‍රිය කිරීමෙන් පසු, එක් පිවිසුමකින් පසු වට්ස්ඇප් අගුළු දැමීමේ කාලය වැඩි කළ හැකිය. පෙරනිමි සැකසුමෙන් , ඔබට මිනිත්තු එකක්, 15 ක් හෝ පැයකට මාරු විය හැකිය.

  1. ඕනෑම අයකුට ඔබව වට්ස්ඇප් කණ්ඩායමකට එකතු කර ගැනීමේ හැකියාව අක්‍රිය කරන්න

පෙරනිමියෙන්, ඕනෑම කෙනෙකුට ඔබව වට්ස්ඇප් කණ්ඩායමකට එක් කිරීමට ඉඩ දෙයි. එමනිසා, ඔබේ වට්ස්ඇප් අංකය ඇති ඕනෑම කෙනෙකුට ඔබව ඕනෑම කණ්ඩායමකට එක් කළ හැකිය. මෙම අංගය අක්‍රිය කිරීම සඳහා, ඔබව ස්වයංක්‍රීයව කණ්ඩායමකට එක් කිරීම වළක්වන සැකසුමක් වට්ස්ඇප් සතුව ඇත.

මෙම අංගය සක්‍රිය කිරීමට, Settings → Account → Privacy → Groups වෙත ගොස් “Nobody.” තෝරන්න

  1. වට්ස්ඇප් යෙදුම යාවත්කාලීන කරන්න

ඔබ සැමවිටම වට්ස්ඇප් හි නවතම අනුවාදය භාවිතා කරන බවට වග බලා ගන්න. නවතම අනුවාද වල නවතම අංග සහ දෝෂ නිවැරදි කිරීම් අඩංගු වේ. ඇන්ඩ්රොයිඩ් දුරකථන වල, Google Play Store වෙත ගොස් වට්ස්ඇප් සොයන්න. WhatsApp Messenger අසල Update ක්ලික් කරන්න. IPhone හි, App Store වෙත ගොස් වට්ස්ඇප් සොයන්න. WhatsApp Messenger අසල Update ක්ලික් කරන්න

  1. ඔබේ ඉලක්කම් හයේ වට්ස්ඇප් සත්‍යාපනය කේතය කිසිවෙකු සමඟ බෙදා නොගන්න.

ඔබට වට්ස්ඇප් වෙතින් ලැබුණු ඉලක්කම් හයක සත්‍යාපනය කේතය කිසි විටෙකත් කිසිවෙකුට ලබා නොදෙන්න. එම අංකය ලබා දුනහොත්, ඔබ නොදැනුවත්වම ඔබේ ගිණුමට පිවිසීමට පිටස්තරයකුට ඉඩ සලසා දෙයි.

නාඳුනන පුද්ගලයෙකු ඔබගේ දුරකථන අංකය භාවිතා කර ඔහුගේ / ඇයගේ දුරකථනයේ වට්ස්ඇප් ගිණුමක් නිර්මාණය කර ඔබ ලෙස පෙනී සිටිය හැක.

ඔබ කිසි විටෙකත් ඔබගේ WhatsApp SMS සත්‍යාපන කේතය අන් අයට ලබා නොදිය යුතුය. ඔබව රවටා SMS කේතය ලබා ගැනීම හරහා ඔබේ වට්ස්ඇප් ගිණුමට ප්‍රවේශය නැති වුවහොත් හෝ යමෙකු ඔබේ ගිණුම භාවිතා කරන බවට ඔබ සැක කරන්නේ නම් ඔබට පහත පියවර අනුගමනය කළ හැකිය.

  1. ඔබගේ දුරකථනයෙන් අදාල අංකය හරහා වට්ස්ඇප් වෙත පුරනය වී ඔබට කෙටි පණිවුඩයක් (SMS) හරහා ලැබෙන අංක 6 කින් යුත් කේතය ඇතුළත් කිරීමෙන් ඔබගේ දුරකථන අංකය සත්‍යාපනය කරන්න.
  2. ඔබ අංක 6 කින් යුත් කෙටි පණිවුඩ කේතය ඇතුළත් කළ පසු, ඔබේ ගිණුම අනවසරයෙන් භාවිතා කරන පුද්ගලයා ස්වයංක්‍රීයව ඉවත් වනු ඇත.
  3. මෙහිදී ද්වි පියවර සත්‍යාපනය කේතයක් ලබා දෙන ලෙස ඔබෙන් ඉල්ලා සිටිය හැකිය. ඔබ මෙම කේතය නොදන්නේ නම්, ඔබගේ ගිණුම භාවිතා කරන පුද්ගලයා විසින් ද්වි පියවර සත්‍යාපනය සක්‍රිය කර ඇත. එවැනි අවස්ථාවකදී, ඔබට ද්වි පියවර සත්‍යාපනය කේතය නොමැතිව පුරනය වීමට දින 7 ක් බලා සිටිය යුතුය. මෙහිදී ඔබ අංක 6 කින් යුත් කෙටි පණිවුඩ කේතයක් ඇතුළත් කළ පසු ඉහත සත්‍යාපන කේතය දන්නවාද නැද්ද යන්න නොසලකා, අනෙක් පුද්ගලයා ඔබගේ ගිණුමෙන් ඉවත් කෙරේ.
  4. ඔබට තවමත් දුරකථනය හරහා ඔබගේ ගිණුමට ප්‍රවේශය තිබේ නම්, ඔබගේ දුරකථනය හරහා සියලුම පරිගණකවල ඔබ පුරණය වී ඇති වට්ස්ඇප් වලින් වීමට වග බලා ගන්න.
ඔබගේ ගිණුම නැවත ලබා ගැනීම සඳහා, ඔබගේ ජංගම දුරකථනයෙන් වට්ස්ඇප් යෙදුම අස්ථාපනය (Uninstall) කර නැවත ස්ථාපනය (install) කරන්න. ඉන්පසු සුපුරුදු පුරනය වීමේ ක්‍රියාවලිය සමඟ ඉදිරියට ගොස් ඔබේ ජංගම දුරකථන අංකය ලබා දෙන්න, එවිට එය නැවත ඔබට පැවරෙනු ඇත. මෙය අසමත් වුවහොත්, ඔබට දුරකථනය කර්මාන්තශාලා පෙරනිමියෙහි පිහිටුවා වට්ස්ඇප් ස්ථාපනය කිරීමට සිදුවේ. ඔබ දුරකථනය කර්මාන්තශාලා පෙරනිමියෙහි පිහිටුවීමට පෙර, ඔබගේ වැදගත් ලිපිගොනු, ඡායාරූප, වීඩියෝ යනාදිය උපස්ථ කිරීමට වග බලා ගන්න.

අංකය වෙනස් කිරීමට පෙර ඔබගේ නව දුරකථන අංකයට කෙටි පණිවුඩ සහ / හෝ ඇමතුම් ලබා ගත හැකි බවට හා සක්‍රීය දත්ත සම්බන්ධතාවයක් තිබෙන බවට තහවුරු කරගන්න.

ඔබගේ පැරණි දුරකථන අංකය ඔබගේ වට්ස්ඇප් ගිණුමේ දැනට ලියාපදිංචි අංකය බවට වග බලා ගන්න. ඔබගේ වට්ස්ඇප් ගිණුමේ ඇති අංකය පරීක්ෂා කිරීමට, WhatsApp → Settings වෙත ගොස් ඔබගේ ගිණුම් ඡායාරූපය මත ක්ලික් කරන්න. ඔබගේ ලියාපදිංචි නම සමඟ ලියාපදිංචි අංකය දිස්වනු ඇත.

අංකය වෙනස් කිරීම සඳහා, ඉහළ දකුණු කෙළවරේ ඇති මෙනු බොත්තම ක්ලික් කර සෙවුම් තීරුවට පසුව පහලට වැටෙන මිනුව තෝරන්න. ඉන්පසු, Settings → Account → Change Number. තෝරන්න. ඔබගේ වර්තමාන වට්ස්ඇප් දුරකථන අංකය පළමු කොටුව තුළ ඇතුළත් කරන්න. දෙවන කොටුව තුළ ඔබගේ නව දුරකථන අංකය ඇතුළත් කරන්න. ඉදිරියට යාමට “කළා” ක්ලික් කරන්න.

ඔබ අංකය වෙනස් කරන්නේ නම්, ඔබ එකම දුරකථනය දිගටම භාවිතා කරන තාක් කල්, ඔබගේ චැට් ඉතිහාසය නව දුරකථන අංකය සමඟ ඔබගේ දුරකථනයෙන් ලබා ගත හැකිය.

වට්ස්ඇප් වෙත ගොස් ඉහළ දකුණු කෙළවරේ ඇති මෙනු බොත්තම ක්ලික් කර සෙවුම් තීරුවෙන් පසුව පහලට වැටෙන මිනුව තෝරන්න. ඉන්පසු Settings → Account → Delete my account. තෝරන්න
තිරය මත දිස්වන කොටුව තුල , ඔබගේ රටට අදාල කේතය සමඟ ඔබගේ සම්පූර්ණ දුරකථන අංකය ඇතුළත් කරන්න.දැන්, “Delete my Account” ක්ලික් කරන්න.

වට්ස්ඇප් ගිණුම මකා දැමීමේදී ඔබ දැනගත යුතු කරුණු;

  • ඔබ වට්ස්ඇප් ගිණුම මකාදැමීම සම්පූර්ණ කළ පසු, ඔබේ වට්ස්ඇප් ගිණුම හරහා ඔබව සම්බන්ධ කර ගත නොහැක. ඔබ ඔබගේ මිතුරන්ගේ සම්බන්ධ වීමට කැමති පුද්ගලයින්ගේ සිටියේ නම්, ඔබේ විස්තර සහ නම තවදුරටත් නොපෙන්වයි.
  • සියලු සංවාද, පණිවිඩ සහ කතාබස් ඔබගේ උපාංගයෙන් මකා දමනු ඇති අතර ඔබට එවැනි තොරතුරු වෙත පිවිසීමට නොහැකි වනු ඇත. ඔබ වට්ස්ඇප් සමමුහුර්ත (synchronize) කර ඇත්නම් දත්ත ලබා ගත හැකිය.
  • ඔබ කලින් සම්බන්ධ වී සිටි වට්ස්ඇප් කණ්ඩායම්වල ඔබගේ නම සහ අංකය තවදුරටත් ඇතුළත් නොවේ.

වට්ස්ඇප් විවෘත කර ඔබට අවහිර කිරීමට අවශ්‍ය සම්බන්ධතාවය තෝරන්න. ඉහළ දකුණු කෙළවරේ ඇති මෙනු බොත්තම මත ක්ලික් කරන්න. පහලට වැටෙන ලැයිස්තුවෙන් “More” තෝරන්න. ඉන්පසු Block ක්ලික් කර OK තෝරාගෙන ඔබට තෝරාගත් පුද්ගලයා අවහිර කිරීමට අවශ්‍ය බව තහවුරු කරන්න.

ඔබ දැනටමත් සම්බන්ධ වී ඇති කණ්ඩායමකින් පිටවීමට, group chat විවෘත කර, පසුව කණ්ඩායමේ නම තෝරා ගන්න. ඊළඟ තිරයේ, පහළට ගොස් “Exit Group.”ක්ලික් කරන්න.

ඔබට පළමු වරට නාඳුනන අංකයකින් පණිවිඩයක් ලැබුනේ නම්, එම අංකය චැට් තුළ කෙලින්ම පැමිණිලි කිරීමට ඔබට අවස්ථාව තිබේ.

කෙසේ වෙතත්, ඔබට සම්බන්ධතාවයක් හෝ කණ්ඩායමක් ඔවුන්ගේ ගිණුම් තොරතුරු වලින්ද පැමිණිලි කළ හැකිය. ඒ සඳහා, ඔවුන්ගේ ගිණුම් තොරතුරු විවෘත කිරීම සඳහා චැට් විවෘත කර contact හෝ group name ක්ලික් කරන්න. පහළට ගොස් Report contact හෝ Report group.තෝරන්න

වාර්තා වූ පසු, වාර්තා කළ පරිශීලකයෙකු හෝ කණ්ඩායමක් විසින් ඔබට එවන ලද නවතම පණිවිඩ මෙන්ම වාර්තා කළ පරිශීලකයා සමඟ ඔබ මෑතකදී කළ අන්තර්ක්‍රියා පිළිබඳ තොරතුරු ද වට්ස්ඇප් වෙත ලැබෙනු ඇත.

ඔබගේ දුරකථනයෙන් වට්ස්ඇප් විවෘත කරන්න. ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් දුරකථනයේ, ඉහළ දකුණු කෙළවරේ ඇති මෙනු බොත්තම තට්ටු කර WhatsApp Web ක්ලික් කරන්න. IPhone හි, WhatsApp සැකසීම් වෙත ගොස් WhatsApp Web / WhatsApp Desktop ක්ලික් කරන්න.
ඔබට පිටවීමට අවශ්‍ය උපාංගය තෝරා LOG OUT ක්ලික් කරන්න
වට්ස්ඇප් අපයෝජන වාර්තා කිරීම – පහත සබැඳිය භාවිතා කොට Report issues to WhatsApp වෙත යන්න